דבר מנהלת החטיבה

תלמידים והורים יקרים

זכיתם להיות חלק מקריית החינוך קציר המהווה סביבה חינוכית, לימודית, חברתית וערכית  המטפחת את התלמיד תוך מתן מענה אישי לכל תלמיד וחתירה למצוינות כדרך חיים .

 חטיבתנו שואפת להצמיח קהילת לומדים שתגלה כל יום משהו חדש על עצמה ועל העולם, קהילת לומדים שתאמין ביכולתה לממש הווה ועתיד לפי רצונה, ותגלה אחריות ומעורבות כלפי החברה בה היא חיה. נקפיד להציב רף גבוה להישגים לימודיים וחינוכיים.   אנו שואפים לבוגר ערכי, מוסרי ומעורב חברתית, בעל בטחון עצמי חיובי, אדם בר–אוריין, סקרן, עצמאי, בעל כישורים ומיומנויות חשיבה גבוהות, המסוגל לחקור לבדו ובצוות, תוך שימוש מושכל במשאבי הטכנולוגיה המתקדמת.

את העשייה החינוכית שלנו מוביל הערך הבסיסי של כל חברה אנושית-כבוד האדם – אדם באשר הוא אדם .

נשאף להוביל גישה חינוכית, המכירה בזכות של הלומדים להיות שונים, המגלה דאגה ואכפתיות לרווחתם של הילדים; המעניקה להם תחושת בטחון, קבלה, וחשיבות- חשוב לנו שכל הנכנס בשערי בית הספר ירגיש שייכות למקום.

לבית הספר מורשת ארוכת שנים של הצטיינות ומצוינות. הצטיינות אשר משמעה חתירה מתמדת ובלתי פוסקת להיות הראשונים והמובילים ומצוינות הקוראת להפקת המיטב הטמון באדם וזאת תוך גילוי נקודות האור הטמונות בו. הצטיינות ומצוינות באות לידי ביטוי הן בתחום הלימודי והן בתחום החברתי והערכי. 

"בכל אדם יש דבר יקר שאינו נמצא בשום אדם אחר" (רבי פינחס מקוריץ) 

 אני מאמינה כי על מנת להוביל את תלמידנו להצלחה ולהגשמת יכולותיהם עלינו – המורים, ההורים והתלמידים- לעבוד בשיתוף פעולה מלא, תוך הבנה כי כולנו שותפים לאותה המטרה.

כמאמינה בהדברות, אני מזמינה את כל השותפים להצלחה לשיח מכבד פתוח ואחראי.

מאחלת לכולם שנה טובה המגשימה עשייה ומניבה הצלחה.

 

 

 

מרסל שמואלי

מנהלת חט"ב קציר א'

 

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת