בחינת בגרות עירונית חנ"ג תשפ"ב

בחינת בגרות עירונית  בחינוך גופני מעשי שכבה י"ב תשפ"ב

ביום ראשון האחרון, נערכה בספור טק רחובות , בחינת בגרות בחינוך -גופני מעשי.לראשונה בחינה נערכה בין עירונית בשיתוף קריית חינוך מדעים .הבחינה הייתה בליווי ובתמיכת דורון שמחי מנהל מחלקת  הספורט של עריית רחובות , לירן לב רכז כושר בעירייה ,בתמיכה לאורך כל התהליך שהחל כבר לפני חצי שנה של מירב כפיר ורונית שילוביץ ושיתוף פעולה מלא עם רכזת חנ"ג ביה"ס מדעים דורית היינוביץ וצוות חינוך גופני של קריית חינוך מדעים.

במהלך כל הסמסטר צוות מורי חינוך גופני של 2 בתי ספר הכינו את תלמידים לבחינה.בבחינה עצמה בחן,  צוות  חינוך-גופני בהווה ובעבר  של קריית החינוך "קציר"  את תלמידי מדעים וצוות חינוך גופני של מדעים בחן את תלמידי "קציר".

טקס הפתיחה שהתקיים לאחר הרישום  התלמידים ,החל בברכות מפקח על חינוך גופני שלומי אירים, מנהלות  2 בתי הספר מירב כפיר והילה שחף שאיחלו לתלמידי י"ב הצלחה בבחינה והדגישו את חשיבות הפעילות הגופנית  כאורח חיים .התלמידים תודרכו לגבי תחנות המבחן  התקיים חימום משותף ל2 בתי הספר והמבחן החל.

כושר גופני הינו אחד מנושאים מרכזים בשעורי חינוך גופני בכיתה י"ב ומהווה חלק מהכנה לשרות צבאי של בוגרינותלמידי שכבה י"ב נבחנו במבחני כושר גופני :כפיפות ופשיטות מרפקים בסמיכה קדמית, פלאנק וריצת 2000 מטר .

לראשונה ריצת 2000 נמדדה עי חברה אשר מלווה מרוצים גדולים בארץ. כל תלמיד קיבל מס חזה ובו צ'יפ . בסיום ריצה התקבל פלט של תוצאה של כל סיבוב ותוצאה סופית.

חידוש נוסף בבחינה השנה , סטודנטים של פרח שליוו את כל אחת מקבוצות ההבחנות הזינו ישירות באמצעות פלאפונים אישים את תוצאות מבחני הכח ומזכירות מבחן הייתה ממוחשבת.

למרות שאירוע הינו בחינה ניכר היה בעיני התלמידים כי חוו חוויה מהנה ומשמעותית . מרגש במיוחד היה לראות את העזרה הדדית של תלמידים בעידוד וסיוע בחלקים קשיים של בחינה.  כמו כן, היה מאד מענין לראות את מפגש חברתי שהיה במקום בין 2 בתי ספר בעיקר לאחר תקופה ארוכה של קורונה.

  מזג האוויר הנאה ומתקניו המקצועיים של ספור טק סיפקו תפאורה ראויה לאירוע המסכם 6 של שנות לימוד מקצוע חינוך גופני בקריית החינוך "קציר" וקריית חינוך "מדעים"

 

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת