"לאורו"

מרוץ לאורו הרביעי

בתאריך י"ב בסיוון תשע"ח, נפטר מפצעיו בוגר "קציר" סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל אשר נרצח על ידי מחבל במהלך פעילות מבצעית ברמאללה. רונן שירת כלוחם ביחידת דובדבן. לאור אישיותו מעוררת ההשראה, הוחלט להקים עמותה שתפיץ את אורו ותטמיע ערכי יסוד בהן האמין מתוך רצון לקדם ולשפר את החברה הישראלית.

מרוץ לאורו הינו אירוע שיא מיוחד וייחודי של התוכנית השנתית שמטרתו סיכום הפעילות השנתית

במוצאי ל"ג בעומר 19.5.22 התקיים מרוץ לאורו בו השתתפו תלמידי "קציר". אירוע חולק ל' : רצים לאור מידותיו" -מרוץ עממי ברחובות, מסע שליחים לאור ירח מלא מרחובות להר הרצל בירושלים.'

השנה  מרוץ עממי כל אחד מהמסלולים חולק ל-5 חלקים ובסוף כל חלק הייתה עמדה בה כל קבוצה קיבלה חלק מפאזל ובתום המסלול כל קבוצה סיימה עם חמישה חלקי פאזל שיתחברו זה לזה לתמונה אחת גדולה. בתוך הפאזל באו לידי ביטוי רוחו ומידותיו של רונן ז״ל : רעות, ענווה, מקצועיות , דבקות במטרה אחריות. כמו כן, השנה לראשונה קבוצת תלמידים נוספת מתלמידי "קציר" חניכי פרויקט פכ"ל שהינו חלק מפעילויות משותפת שפעלה לאורך כל השנה לחינוך גופני ומעורבות חברתית לקחו חלק במרוץ שליחים הלילי.

מרוץ השליחים  הלילי מתחיל בגבעות רונן אשר בעיר רחובות לאור ירח מלא המשיך המסלול ועבר  בהרי יהודה והרי ירושלים והסתיים למרגלות הר הרצל. במהלך המסע עברו התלמידים פעילות מסכמת לכלל הערכים הנלמדים וסיפורי מורשת קרב באתרים לאורך המסלול. עם אור השחר, כלל המשתתפים עלו לקברו של רונן ז"ל לטקס אזכרה משפחתי. עם סיום טקס האזכרה בהר הרצל יצאו למסע רגלי ברחובות ירושלים  ומסתיים בכותל המערבי שבעיר העתיקה בטקס סיום מרגש ושירת התקווה.

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת