עמ"ט עתודה מדעית טכנולוגית

אז, איך היה השבוע שלכם?

השבוע שלנו, של תלמידי עתודה מדעית טכנולוגית (עמ"ט) היה שבוע נפלא ומעצים.

שבוע שבו תלמידים מתיכון קציר רחובות (כיתה יוד 2 ) העבירו מספר פעילויות לתלמידי עתודה מדעית טכנולוגית מכיתה ז. הפעילויות היו מגוונות, עשירות, הרבה מצגות, למידה, הפעלות, דפי עבודה ואפילו קסמים.

ביום ראשון תלמידי עמ"ט ביוטכנולוגיה העבירו פעילות בנושא תאי הצמח.  לימדו, הנחו וכמובן ששילבו בהפעלה הסתכלות במיקרוסקופ אור בתאי צמח רגילים ותאי צמח לאחר הוספת תמיסת מלח. 

ביום שני תלמידי עמ"ט הנדסת תוכנה לימדו את הקוד הבינארי. הלימוד נעשה בעזרת מצגת, הפעלות בקבוצות, משחקים ומשפטים בנושא ובסוף הפעילות, כל תלמיד קיבל קסם הקשור לקוד הבינארי. הייתה אווירה מעולה, התלמידים קישטו את הכיתות והשקיעו בכל ההפעלות, ההנחיה הייתה מקצועית לחלוטין. היה כיף לראות את השילוב של תלמידי יוד עם תלמידי כיתה ז.

אנו המורים, הדס קופלמן, ליאור מזרחי, רחל סקאל, אינה הלבורנטית ואני, ליווינו את התלמידים מתחילת הפעילות ועד סופה. ערכנו שיעורי הקדמה, לימדנו, הצענו, הנחינו, דאגנו שהתלמידים יעמדו בזמנים, ושהפעילויות יצאו לפועל.

העבודה הייתה לא פשוטה, אבל החיוך המקסים בפניהם של כל תלמידי עמ"ט בזמן הפעילות ואחריה, היה שווה את הכל!!! בקיצור היה ממש כיףףףףף!!!

סמדר הרשקוביץ

רכזת עתודה מדעית טכנולוגית בתיכון קציר רחובות

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת